Deze website gebruikt functionele cookiesOkay!

Veelgestelde vragen:

Wij hebben hieronder de meest gestelde vragen over onze dienstverlening en werkwijze voor u op een rijtje gezet. 


Staat uw vraag er onverhoopt toch niet tussen, neem dan gratis en vrijblijvend contact met ons op via telefoonnummer

035-2600260 of mail uw vraag naar info@axeau.nl


U kunt uw vraag ook vrijblijvend online stellen, waarna wij op een door u gewenst moment contact met u opnemen.

1) Waarom zou ik voor Axeau kiezen? 
Onze werkwijze biedt u meerdere voordelen. 
Zo heeft u één vast contactpersoon en één vast en vertrouwd loket voor al uw vragen.
Ook leggen wij u niet onze werkwijze op, maar proberen wij in overleg met u die werkwijze te vinden die u het beste past. 
Tot slot hanteren wij scherpe tarieven en bieden wij u laagste prijsgarantie mbt onze salarisadministratie. 

2) Wat wordt bij salarisadministratie bedoeld met laagste prijsgarantie? 
Van alle klanten die tot nu toe zijn overgestapt op onze salarisadministratie krijgen wij de reactie dat ons tarief een stuk lager is dan bij hun oude salarisadministrateur. Een bevestiging hiervan krijgen wij ook uit de branche-informatie.

Wij zien hierin geen reden om onze tarieven naar het marktconform niveau te verhogen. 
Hierdoor durven wij te stellen ook uw salarisadministratie uit te kunnen voeren tegen gegarandeerd de laagste prijs, zonder dat u inlevert op kwaliteit of onze flexibiliteit in werkwijze. 
Mocht dit elders toch voordeliger zijn, bent u de eerste waarbij wij onze prijs aanpassen.

3) Is het mogelijk dat wij altijd online inzage hebben in onze salarisadministratie? 
Ja, zowel u als uw personeel kunnen gebruik maken van het online loondossier.

Hiermee heeft u overal en altijd inzage in uw salarisadministratie.

Personeels- en loonmutaties kunt u uiteraard direct online doorgeven via onze site.

4) Hoe worden de kosten van de dienstverlening in rekening gebracht? 
De werkzaamheden worden door ons maandelijks achteraf middels een gespecificeerde factuur in rekening gebracht. Zo houdt u goed en tijdig overzicht in de kosten en weet u exact wat wanneer is uitgevoerd.

5) Geldt er een opzegtermijn als wij de samenwerking willen beëindigen? 
Nee. 
Wij stellen ons op het standpunt dat wij u er van willen blijven overtuigen dat uw keuze voor Axeau de juiste is. 
Indien u onverhoopt toch mocht besluiten de samenwerking te willen beëindigen, geldt er geen opzegtermijn en zullen wij volledige medewerking verlenen aan de overdracht van de werkzaamheden. 


Staat uw vraag er onverhoopt toch niet tussen, neem dan gratis en vrijblijvend contact met ons op via telefoonnummer 035-2600260 of mail uw vraag naar info@axeau.nl
U kunt uw vraag ook via het  online contactformulier stellen, waarna wij op een door u gewenst moment contact met u opnemen. 


Terug naar Home