Inkoopcontracten en verzekeringen
Voor de juiste keuze van de voor de essentiële bedrijfsprocessen van belang zijnde leveranciers, is een aantal juridische aspecten relevant. In de praktijk blijken veel kansen te worden gemist, met mogelijk ingrijpende gevolgen.
Voorkom verplichtingen die u niet wilt aangaan en zorg dat uw belangen zeker zijn gesteld.
Zorg bijvoorbeeld dat u goed geregeld heeft op welke wijze "uw" data/gegevens worden vrijgegeven indien u later naar een ander softwarepakket mocht overgaan.
En wat zijn uw rechten ten aanzien van onderhoud en support van uw softwarepakket indien de leverancier mocht besluiten een nieuw softwarepakket op de markt te brengen?
Of wie is bijvoorbeeld eigenaar van "uw" website?
En bieden uw verzekeringen wel (voldoende) dekking voor de situaties waarbij u dat verwacht of nodig heeft?
• de keuze voor de juiste leverancier
• de tot standkoming van optimale inkoopcontracten en verzekeringsdekking
• het oplossen van juridische problemen
Naast inkoopcontracten en verzekeringen kunnen wij u tevens van dienst zijn met betrekking tot:
• Overeenkomsten van opdracht
• Algemene leveringsvoorwaarden
• Algemene inkoopvoorwaarden
• Debiteurenbewaking en incasso
Stel hier vrijblijvend uw vraag en/of maak gebruik van ons gratis intakegesprek.
Voor vragen kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen via:
telefoon: 035-2600260 | online contactformulier | e-mail: info@axeau.nl
Hilversum | Amsterdam | Amersfoort | Utrecht | Almere