Deze website gebruikt functionele cookiesOkay!

Leverings- en inkoopvoorwaarden

Bij mondeling gemaakte afspraken blijkt het in de praktijk (in verband met de bewijslast) vaak moeilijk hier met succes rechten aan te ontlenen.

Indien u gemaakte afspraken mondeling vastlegt, is het uiteraard van belang dat dit op een juiste en volledige zijde gebeurt, zodat u hier (indien noodzakelijk later) uw rechten aan kunt ontlenen en deze niet tot onbedoelde/ongewenste verplichtingen aan uw zijde leiden.

Om ook aan uw Algemene Voorwaarden rechten te kunnen ontlenen, dient u aan specifiek voorwaarden te voldoen.
Het is niet voldoende om alleen in een contract of op uw facturen te vermelden dat u algemene voorwaarden hanteert!

Wij kennen de valkuilen en kunnen u adviseren bij:
• de tot standkoming van optimale Algemene inkoop- en/of verkoopvoorwaarden
• het oplossen van juridische problemen

Naast algemene (leverings- en inkoop)voorwaarden kunnen wij u tevens van dienst zijn met betrekking tot:
• Overeenkomsten van opdracht
• Inkoopcontracten en verzekeringen
• Debiteurenbewaking en incasso


Stel hier vrijblijvend uw vraag en/of maak gebruik van ons gratis intakegesprek.

Voor vragen kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen via:
telefoon: 035-2600260 | online contactformulier | e-mail: info@axeau.nl

Hilversum | Amsterdam | Amersfoort | Utrecht | Almere